Logo WTZ Stoczek Łukowski

News zdjęcie id 214

Wycieczka do Kołobrzegu

19.09.2022

W dniach 12 - 16 września byliśmy na wycieczce w Kołobrzegu. To piękne nadmorskie miasto miało dla nas wiele atrakcji.
Pierwszą z nich było zwiedzanie centrum ciuchcią Bałtyk Express. Pan przewodnik na wesoło opowiedział nam o lokalnych atrakcjach.
Następnie odwiedziliśmy Oceanarium, gdzie podziwialiśmy egzotyczne gatunki ryb.
Oczywiście nie obyło się także bez wizyt na plaży, gdzie niektórzy odważni zamoczyli nawet nogi!
Nasz wypoczynek na plaży był również bardzo aktywny - chętnie szukaliśmy muszelek, a także braliśmy udział w przygotowanych dla nas grach i zabawach.
Podczas wyjazdu zawitaliśmy również w porcie. Czekał tam na nas wspaniały statek "Pirat", którym wypłynęliśmy na otwarte morze. Była to niesamowita przygoda.
Po rejsie odwiedziliśmy Muzeum Minerałów, a także zobaczyliśmy Pomnik Zaślubin Polski z Morzem.
Kolejną atrakcją był spacer po kołobrzeskim molo. Zwiedziliśmy także Katedrę pw. WNMP.
Jedną z największych atrakcji było dla nas zwiedzanie Muzeum Oręża Polskiego. To tam mogliśmy z bliska zobaczyć sprzęt wojskowy - ogromne czołgi i śmigłowce.
Wycieczka nie mogła się również obyć bez dyskoteki oraz bez słodkiego deseru - szarlotki i rozgrzewającej czekolady.
Jakby atrakcji było mało ostatniego dnia pobytu czekało na nas ognisko!
Przy ogniu oprócz pieczenia kiełbaski i karaoke mieliśmy okazję posłuchać koncertu na żywo - zdolna Ukrainka Milena zaśpiewała specjalnie dla nas kilka piosenek w swoim ojczystym języku.
Nasz wyjazd obfitował w wiele atrakcji. Z pewnością będą to dla nas niezapomniane wrażenia

WTZ zaprasza

Zegar

• :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.