Logo WTZ Stoczek Łukowski

News zdjęcie id 162

Wycieczka do Sztutowa

14.09.2021

Ubiegły tydzień spędziliśmy na wycieczce nad morzem. Pierwszy dzień naszego wyjazdu upłynął nam na podróży z firmą Trans-Bus. Gdy tylko dojechaliśmy do Sztutowa od razu ruszyliśmy na plażę. Następnie zakwaterowaliśmy się w hotelu Lazurowy Dwór - Twoje miejsce nad morzem. Przez cały wyjazd dopisywała nam piękna i słoneczna pogoda więc każdą wolną chwilę spędzaliśmy nad morzem, gdzie kąpaliśmy się w wodzie, spacerowaliśmy i wypoczywaliśmy na plaży. Dodatkowo wieczorami korzystaliśmy ze strefy spa: groty solnej i foteli masujących. Kolejnego dnia wycieczki odwiedziliśmy Sopot. Podczas zwiedzania miasta zobaczyliśmy Krzywy Dom oraz przespacerowaliśmy się słynnym sopockim molo. W środę popłynęliśmy statkiem na Wyspę Fok, aby obserwować foki w ich naturalnym środowisku. Była to dla nas niesamowita atrakcja. Kolejnego dnia odwiedziliśmy Stajnię u Bohuna. W tym niezwykłym miejscu mieliśmy okazję jeździć konno w siodle oraz bryczką. Łaciata klacz Lucy skradła nasze serca. Była to nie lada gratka dla miłośników zwierząt. Jeszcze tego samego dnia wciąż głodni wrażeń wyruszyliśmy do Krynicy Morskiej. Spacerując po nadmorskim miasteczku nabyliśmy ostatnie pamiątki. W piątek rano po raz ostatni odwiedziliśmy sztutowską plażę, gdzie pożegnaliśmy się z morzem. Podróż do domu upłynęła nam spokojnie. Wróciliśmy pełni pozytywnych emocji, z magicznymi wspomnieniami.

z magicznymi wspomnieniami.

Zegar

• :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.