Logo WTZ Stoczek Łukowski

Kolobrzeg

Wycieczka do Kołobrzegu
w dniach 12-16 września

W dniach 12-16 września byliśmy na wycieczce w Kołobrzegu. Cały poniedziałek upływał nam na podróży. Do pensjonatu Bukowina dojechaliśmy wieczorem na kolację.

We wtorek zwiedzaliśmy miasto przy pomocy ciuchci Bałtyk Ekspress.

Odwiedziliśmy także Oceanarium. Były tam egzotyczne rybki: płaszczki, błazenki, piranie, mureny, króle tanganiki, skrzydlice, nadymki, rozgwiazdy, kraby a nawet rekiny.

Ttego samego dnia wyruszyliśmy na plażę, gdzie zbieraliśmy muszelki, moczyliśmy nogi w morzu i uczestniczyliśmy w zawodach sportowych (granie w piłeczki, rzucanie talerzami). Nie mogło zabraknąć przywitania z morzem.

Wieczorem była dyskoteka. Dobrze się bawiliśmy przy polskich przebojach.

W środę byliśmy w Porcie, gdzie zobaczyliśmy statki i prawdziwych piratów. Płynęliśmy statkiem"Pirat". Wyprawa na morze to była przygoda.

Następnie byliśmy w Muzeum Minerałów, a także zobaczyliśmy Pomnik Zaślubin Polski z Morzem, który upamiętnia zaślubiny Polski z Morzem w 1945 roku. Legenda mówi, iż przejście z drugiej strony pomnika na drugą stronę przez okno wstrzymanym oddechem przynosi spełnienie się wcześniej pomyślanego życzenia. Następnie spacerowaliśmy po molo.

Po południu poszliśmy na plażę, gdzie graliśmy w mini golfa i rzucaliśmy do celu. Nagrodą za zwycięstwo były muszelki.

W czwartek zwiedzaliśmy miasto Kołobrzeg: Pomnik duńskiej syrenki przy Marina Hotel, Bazylikę pod wezwaniem Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny oraz Muzeum Oręża Polskiego. W Muzeum było wiele eksponatów: Czołgi, Samoloty, zabytkowe pojazdy i różne rodzaje broni. Następnie kupiliśmy pamiątki.

Po południu znów uczestniczyliśmy w grach i zabawach na plaży- grze w Tenisa.

Następnie byliśmy w Restauracji, gdzie jedliśmy szarlotkę i piliśmy kawę. Poczęstunek bardzo nam smakował. Wieczorem czekało na nas ognisko i pieczenie kiełbasek. Była także niespodzianka- Występ zdolnej wokalistki Mileny, która zaśpiewała dla nas w swoim ojczystym ukraińskim języku.

W piątek wracaliśmy do domów. Wycieczka podobała się nam niesamowicie. Mi najbardziej podobało się płynięcie statkiem po Morzu, gdzie zobaczyłam ogromne fale.

Artykuł został napisany przez uczestniczkę Pracowni Komputerowej Patrycję Fornal.

WTZ zaprasza

Zegar

• :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.